onsdag den 22. april 2015

Koboltblå fimo stjerne broche og lilla øreringe i modellervoks

Halv stjerne broche og store koboltblå øreringe fremstillet af fimo. Disse er formet helt og holdent i hånden og uden brug af forme. Baggrundsmønstret i de blå øreringe er trykt med noget korral jeg købte specielt til formålet. På halv-stjernen er der små hestesko trykket ned i og blade er formet og lagt på... blade er og bliver et af mine yndlings motiver. Det er både når jeg former, tegner og maler.
På de blå øreringe har jeg lagt små kugler, hver ørering har tre kugler med similisten trykket i.


Kunsten for mig har altid ligget i at når jeg lavede øresmykker, skulle de være spejlvendte. Jeg har utallige gange set smukke øreringe, hvor begge vendte den samme vej og det er i mine øjne totalt kikset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar