Viser opslag med etiketten pølser. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten pølser. Vis alle opslag

mandag den 4. maj 2015

Swarovski og fimo modellervoks

Swarovski krystaller i et par øreringe der er bygget rimelig enkelt op. Et håndlavet blad, to flade kugler, to pølser og så de smukke Swarovski krystaller presset ned. 


Swarovski og fimo sammen med bronzepulver fra hobby time
                

Øreringene er penslet med Bronzepulver fra hobby time nr. 41 silber og 44 bronze.

tirsdag den 21. april 2015

Ovale fimo øreklips med kors

De høje øreringe er lavet ovenpå et par mønter og de ovale er lavet ovenpå/i metal brocheforme. Efter bagning blev "formen" taget af og ørestikker eller øreklips limet på med sekundlim. Jeg prøvede en masse forskellige limtyper, men det eneste der virkelig virkede og som holdt var gele-sekundlim. Korsene er lavet ud af to pølser som blev snoet sammen og rullet forsigtigt hen over bordet og derefter skåret ud i stykker med skalpel.


De hvide mærker på de sorte ovale kors øreklips er lakken som ikke har kunnet holde de mange år (ca. 25-30 år). Lakken bobler, løsner sig fra fimo'en og det ser ikke pænt ud. Fimo'en til gengæld, den holder.